On-line seminář je určen
odborníkům zabývajícím se danou problematikou, ale i všem těm, kteří se chtějí časově nenáročným způsobem seznámit s daným tématem a získat rychle a přehledně informace z praxe.
Cílem on-line semináře je
ucelený rozbor podmínek pro uplatnění nákladů na reklamu z pohledu daní z příjmů a na reklamu ve vztahu k DPH.
Obsah on-line semináře:
- vymezení reklamy (propagace, sponzoringu), základní principy pro reklamu coby daňový náklad
- rozbor konkrétních nákladů na reklamu z hlediska daňového režimu (reklamní předměty, slevy a bonusy, jednotné pracovní oblečení, prezentace, výstavy, reklamní a marketingové soutěže a další)
- příjemce reklamy z pohledu zdanění daní z příjmů (výhra v reklamní soutěži z pohledu příjemce)
- reklama versus DPH (poskytování reklamních služeb, problematika bonusů a skont a další
- související výklady GFŘ a MF.