Obsah webináře:
- Informace o obsahu pracovního poměru. Nové body, o kterých budou muset být noví zaměstnanci informováni. Možnost využití elektronické formy.
- Zásadní v úpravě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr: rozvrhování pracovní doby, dovolená, doby odpočinku, překážky v práci.
- Odměňování zaměstnanců pracujících na základě dohod.
- Žádost zaměstnance o kratší pracovní dobu, jinou vhodnou úpravu pracovní doby, nebo nově i o možnost pracovat na dálku. Povinnost zaměstnavatele odůvodnit odpověď.
- Podrobnější úprava práce na dálku, povinnost poskytovat paušální náhradu nákladů vznikajících zaměstnanci při výkonu práce na dálku (z domova).
- Nové možnosti elektronického doručování písemností.
Cílová skupina webináře:
personalisté, manažeři lidských zdrojů, specialisté v oblasti práce a mezd nebo bezpečnosti práce, vedoucí zaměstnanci. Soukromý i veřejný sektor.