Reklama v daních

RNDr. Ivan Brychta

Obsahem online semináře je ucelený rozbor problematiky reklamy a propagace z pohledu daňových zákonů.

Zveřejněno 8.10.2024

Délka videa: 01:51:29

Garance

Obsah webináře:

  • Vymezení reklamy (propagace, sponzoringu), podmínky pro reklamu coby daňový náklad
  • Rozbor konkrétních nákladů na reklamu z hlediska daňového režimu (reklamní předměty slevy a bonusy, jednotné pracovní oblečení, prezentace, výstavy, reklamní a marketingové soutěže a další)
  • Příjemce reklamy z pohledu zdanění daní z příjmů (výhra v reklamní soutěži u příjemce)
  • Reklama versus DPH (poskytování reklamních služeb, problematika bonusů a skont a další)
  • Související výklady GFŘ a MF

Kapitoly videa

Lektor

RNDr. Ivan Brychta

RNDr. Ivan Brychta

Je od roku 1995 daňovým poradcem zapsaným na seznamu Komory daňových poradců ČR a má více jak dvacetiletou praxi v daňovém, účetním a ekonomickém poradenství, včetně spolupráce na auditech společností. Kromě daňového poradenství se věnuje rozsáhlé přednáškové činnosti (včetně vedení on-line a video seminářů) a svými články přispívá do různých odborných periodik. S nakladatelstvím Verlag Dashöfer spolupracuje od roku 1999. 

Publikační činnost: Pro Verlag Dashöfer se jako spoluautor podílí např. na publikacích Přehled změn v daních a účetnictví a Daňově uznatelné náklady.